kitteys.blogg.se

hej jag är en tjej på fjorton år. här ska jag berätta om vad jag gör på vardagarna :) hoppas ni tycker det är kul

Just close your eyes!

Publicerad 2013-07-12 00:27:01 i Allmänt

Gud kan inte sova fast måste sova snart ska upp tidigt imorn, fast jag vaknade vid halv 12 idag när mamma ringde (ibland blir man så trött på föreldrar) Sen gick jag in till Alice som redan gått in i huset (vi sover i en friggebod) och vi åt frukost sen blev vi stjusade in till stan där vi gick i några timmar vi var bla på espresso house. När vi hade tröttnat på allt där så åkte vi hem och solade i några timmar efter det har vi tagit det lugnt. Vi la oss för kanske en halv timma sen efter ett bråk som egentligen fortfarande pågår men jag orkade inte så jag tog fram telefonen och började lyssna på musik och surfa runt lite. Men jag tror att jag kommer somna som glad bara för dé. Tjao //Emma

<33333



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela