kitteys.blogg.se

hej jag är en tjej på fjorton år. här ska jag berätta om vad jag gör på vardagarna :) hoppas ni tycker det är kul

Halloåå!!!

Publicerad 2013-07-05 07:28:16 i Allmänt

Det var typ en evighets sen vi bloggade senast, men jag ska försöka bli bättre på dé, men jag tror det är eftersom jag har varit hos min moster rätt så länge och där har jag inget internet, och Ella har vat/är hos sin mamma så jag vet inte om hon har nåt internet.

Men just nu är jag på läger med min bästi Alice, vi bor hos en familj som hon har kännt sen länge, så vi sover i en bod 4 st(Jag, Alice, Jonatan, Viggo) som alla går på lägret, lägret brukar börja vid ett men idag börjar det vid nio så vi måste gå upp nu. Men vi Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela